Marc 21 DDC KHTG KD KHTG CD

MỤC LỤC LIÊN HỢP VIETBIBLIO

Giới hạn kết quả tìm kiếm bằng dấu *:
Ví dụ: Toán 2, Tập 1, xuất bản năm 2010, Bộ sách Cánh Diều => Nhập: Toán 5*T.1*2010*Cánh Diều
Tên sách hoặc ISBN:
Thư viện:
Tìm thấy: 2.

Phần mềm dành cho TV huyện và trường học1639929. SMAJLOVIĆ, ERMINA
    Bank marketing: A strategic approach to management using 7Ps/ Ermina Smajlović.- Germany: LAP LAMBERT Academic Publishing, 2015.- 224 p.: ill.; 23 cm.
    Includes bibliographical references and index
    ISBN: 9783659472275
    Tóm tắt: Numerous changes in marketing environment of banks have determined the need for creation and implementation of new strategies that would enable accomplishment of strong competitive advantages. With that, we cannot neglect the fact that all banks offer the same or the similar type of services, which makes the process of differentiating own offers in relation to the competitive one very hard. Therefore, banks should recognise other possibilities of adaption to dynamic changes in the modern marketing environment. Starting with the attitude that strategic planning is a necessary condition for achievement of strong competitive advantages we shed light on the process of strategic planning in banks with a special focus on creation and choice of marketing strategies.
(Bank marketing; Tiếp thị ngân hàng; ) |Tiếp thị; |
DDC: 658.8​09​3321 /Price: 2476500 /Nguồn thư mục: [SCTHU].

Phần mềm dành cho TV huyện và trường học1642870. ONYIRIUBA, LEO
    Drives and tasks in bank marketing/ Leo Onyiriuba.- 2nd ed..- Lagos (Nigeria): NFS Bureau Limited, 2013.- 1 vol. (393 p.); 23 cm.
    ISBN: 9781484803431
    Tóm tắt: This implies that bank marketing transcends the picture of it portrayed by those bankers. Unfortunately, while the erroneous views persist, there are skills gaps in customer service and managing banking relationships. The irony of this situation is that marketing provides structure for, and nourishes, these important functions. In fact, customer service and relationship management are the major building blocks of bank marketing. In writing this book, the author demonstrate the practical issues, lessons, and solutions with which bankers and customers must contend, with suggestions on how to meet their mutual expectations and needs.
(Bank marketing; Tiếp thị ngân hàng; ) |Quản trị ngân hàng; |
DDC: 658.8 /Price: 1512000 /Nguồn thư mục: [SCTHU].

Trang sau |
VUC là mục lục liên hợp, dành cho các thư viện sử dụng hệ thống tự động hóa thư viện VietBiblio có thể tìm kiếm và khai thác nhanh chóng dữ liệu thư mục bao gồm hình ảnh bìa sách.
Với VietBiblio, hàng trăm thư viện có quy mô nhỏ đã nhanh chóng thực hiện tự động hóa trong điều kiện còn khó khăn về kinh phí và nguồn nhân lực.